OUTFIT: BLACK AND WHITE IN DOTS

2 February 2015


 photo OOTD-BLOGGER03_zpsf21e8045.png

Ik ben dol op blouses, altijd al geweest! Ik heb ze in alle soorten en maten en in alle kleuren. Toen ik van de week in Pull and Bear liep, kwam ik deze blouse tegen. Zonder te twijfelen liep ik richting te kassa om het af te reken. Eerlijk gezegd had ik zelfs een maatje kleiner kunnen nemen, maar ik had thuis gelijk het kaartje eraf gehaald. Ik vergeet wel eens dat ik ben afgevallen..

Maar goed, de blouse kan ook goed gecombineerd worden als het net even wat losjes valt. Daarbij vind ik een total black outfit altijd goed! Ik deed dat met een skinny jeans, mijn nieuwe enkellaarzen, wat sieraden en natuurlijk lipstick. Een totale Hazal outfit, al zeg ik het zelf :). Wat vind jij van een total black outfit?


Liefs,
Hazal



ENGLISH: Sometimes I choose for a total black outfit and most of the time I really like it!


Blouse: Pull and Bear / Jeans: Primark / Black heels: Comanior 

 photo OOTD-BLOGGER01_zps8be1ffe5.jpg  photo OOTD-BLOGGER02_zps4995da3f.jpg  photo OOTD-BLOGGER04_zps7ac3acf3.jpg

8 comments:

  1. so nice.. ;-)


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ik vind het wel leuk als het een beetje oversized is!

    xo

    ReplyDelete
  3. Super leuke outfit, ik hou echt van zwart :)

    Liefs,
    Kiki // chicksaboutfashion.nl

    ReplyDelete
  4. Prachtig! All black is altijd goed!

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit met je nieuwe laarsjes:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  6. Wat een héérlijke blouse, zo leuk! X

    ReplyDelete
  7. wat is de blouse schattig, ik houd wel van dots, zo leuk en tijdsloos!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters