OUTFIT: NO PAIN, NO GAME

27 February 2015


 photo OOTD-BLOGGER06_zpsqsfir4my.png

Wat gebeurt er als jij in je vakantie met je onderzoek bezig bent en je zus geen tijd heeft? Wie schiet dan je foto's? Ja, het is nu lastig. Ik kan tijdelijk even niet meer op Cana rekenen en dat is gewoon kut. Gelukkig heb ik nog altijd één persoon die dit met alle plezier doet. 
Namelijk mijn nichtje Sara (13). Op haar twaalfde hielp zij ons met foto's. Vooral als één van ons geen tijd had. Schieten dat kan ze zeker. Zo schoot ze ook deze outfit maar ook deze. Ben ik blij dat ik haar altijd als back-up heb! Aan mijn moeder van 65 kan ik dit écht niet vragen. Die neemt haar telefoon op zonder te kijken wie er belt. Dan weet je wel hoe mijn moeder in elkaar zit. 

Helaas heb ik afgelopen vrijdag mijn knieën overbelast tijdens het sporten en dat is vrij kut. Als je mij volgt op Twitter weet je dat ik het altijd heb over mijn oma knieën. Een aantal jaren geleden had ik vreselijk last van mijn knieën en ging ik naar de huisarts. Eenmaal door verwezen naar het ziekenhuis was er vrij weinig te vinden en ging ik naar de fysio. Op vakantie ging ik voor een second opion. Foto's genomen en wat bleek? Ik heb te weinig kalk in mijn knieën. Ik mocht ze niet intensief gebruiken en afvallen zou handig zijn. Dat deed ik gelukkig, want ik viel zeven kilo af (tussen eind 2013 en nu). Sindsdien slik ik een hoge dosering vitamine D in combinatie met magnesium en calcium pillen. Ik ben iemand geweest die in de sportschool altijd fanatiek is, maar weet dat ze niet veel met haar knieën kan doen. Zoals squatten of te veel mijn knieën intensief gebruiken, kan ik helaas niet. Ik gebruik nu vaak magnesium olie als wondermiddel en dat verlaagt de pijn. Helaas heb ik deze week amper gesport en staat mijn fiets al een week op slot. Het is kut, maar ik moet het nu even rustig aan doen met mijn knieën. Zoals ik altijd zeg; no pain, no game. I can do this *zie-een-sterk-emotion-staan*...


Liefs,
Hazal



ENGLISH: When Cana don't has time, I always got my niece Sara to help me with the photos. I'm happy with the results! She's getting better and better. 



Blouse: Pull and Bear / Jeans: Primark / Black Heels: Cormanoir

 photo OOTD-BLOGGER08_zpsndf36ajr.jpg  photo OOTD-BLOGGER07_zpskl9eokqp.jpg  photo OOTD-BLOGGER09_zpsxkkrtuk8.jpg

12 comments:

  1. fine pics ;]


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fijn dat je nichtje je kan helpen met foto's maken. Wel vervelend van je knieën.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Volgens mij is het trouwens no pain, no gain, tenzij je het expres zo gedaan hebt, hihi! X

      Delete
  4. Prachtige outfit, simpel maar wel met veel stijl! :)
    Fijne vrijdag vandaag! x Frederique - http://fablefrique.com

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit! En sterkte met je knieen niets aan maar goed dat je zo doorzetter bent!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke foto's, je blousje is heel mooi! En sterkte, met je knieën, balen. liefs ♥

    ReplyDelete
  7. Ohhh wat staat de kleur van de blouse je goed....
    Sterkte met je knieen...
    xx
    groetjes petra

    ReplyDelete
  8. Je blouse is zo leuk, hele mooie outfit meid!
    Liefs

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters