RECEPT: GLUTENVRIJE MUFFINS

12 February 2015


 photo GLUTENVRIJE-MUFFINS-RECEPT_zps18ca5bd2.jpg

Gezonde muffin? Niet enorm gezond, maar wel een glutenvrij. Ik moet zeggen dat ik zelf niet echt glutenvrij eet, maar dat ik wel vaker op mijn eten let. De laatste keer dat ik een normale muffin at, is best wel lang geleden. Ik heb liever een andere zoetigheid, maar deze muffins waren zeker goed geslaagd. Ben je benieuwd wat erin ging, ik deel het vandaag met jou!


RECEPT:
  • 4 EIEREN
  • 170 GRAM KOKOSRASP
  • 150 GRAM BLAUWE BESSEN
  • 1 ZAKJE BAKPOEDER
  • 1 EETLEPEL AMANDELMEEL
  • 1 THEELEPEL VANILLE 
  • 3 EETLEPELS HONING
  • SNUFJE ZOUT
Bakken met mij moet altijd makkelijk gaan. Zorg eerst ervoor dat je de eieren samen met de kokosrasp samenvoegt, voordat je over gaat naar de andere producten. Als je alles bij elkaar hebt geplaatst gaan ze 30 minuten de oven in op 190 graden. Ik vond ze erg lekker! Het is dat ik niet altijd alles in huis heb, anders had ik ze wel vaker gemaakt als we even trek hebben in zoetigheid. Wat vind jij ervan?

Liefs,
Hazal

9 comments:

  1. Aah lekker! Ik ga dit recept onthouden!

    ReplyDelete
  2. Ik sla hem direct op! Fijn recept:) XO

    ReplyDelete
  3. Lijkt me een heel lekker recept!!

    ReplyDelete
  4. Ziet er zo lekker uit! Blij met dit recept, blijft altijd wel lastig wat je kunt maken als je glutenvrij moet eten.

    ReplyDelete
  5. wat een geweldige heldere foto! ziet er heerlijk uit.

    ReplyDelete
  6. Mmmm dit ziet er zo lekker uit!:)

    x Laura

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters