NEW IN: SHIRTS MET LEUKE TEKST EROP

17 March 2015


 photo ME-HARD-TO-FIND-HARD-TO-FORGET-ZARA-SHIRT_zpsq6oqgxri.png

Ik kwam van de week een shirt tegen dat ik moest hebben. Namelijk het shirt met de test erop Me. Hard to find. Hard to forget. Hoe geweldig is dit shirt? Natuurlijk ging het shirt met mij mee naar huis. Niet alleen dat, maar ook twee andere!


Het shirt is te koop bij de Zara voor €7,95. Toen ik eenmaal in de Zara stond kwam ik ook twee andere shirts tegen. Op de één stond No one is perfect en op de ander stond Shine on (3 keer). De andere twee kostte ook €7,95. Ik ging als een tevreden gevoel naar huis. Tijd voor mooi weer om tijd om shirt weer te dragen met bloten benen. Ik heb er zin in! En jij?

Liefs,
Hazal


ENGLISH: I found these shirts at the Zara, how cute are they? :D



All these shirts: Zara
 photo ME-HARD-TO-FIND-HARD-TO-FORGET-ZARA-SHIRT01_zpsa2jdilro.jpg  photo NO-ONE-IS-PERFECT-SHIRT-ZARA_zps210er7jj.jpg  photo SHINE-ON-SHINE-ON-SHINE-ON-SHIRT-ZARA_zpss86szif2.png

13 comments:

  1. Ben gek op zulke shirtjes. Ze zijn ook zo makkelijk te combineren! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enorm! Je kunt het ook zo simpel combineren :D

      Delete
  2. love the simplicity! De eerste is cool!

    ReplyDelete
  3. Wat een toffe shirts! Ben benieuwd naar een outfit met deze shirts!

    ReplyDelete
  4. Wat een onwijs leuke shirts! Ik moet echt nodig weer eens naar de Zara zie ik ;)

    ReplyDelete
  5. Leuk! Ik had ze ook gezien :) Ik heb alleen al zo veel shirts met teksten er op... oops!

    xo

    ReplyDelete
  6. Hele leuke shirtjes! Ja, nu willen we natuurlijk een outfitpost zien!

    ReplyDelete
  7. Love these tops!


    Xx
    www.Lauralexo.com

    ReplyDelete
  8. Te gaaf! Wil ze nu nog meer!!!

    ReplyDelete
  9. Die zijn echt ontzettend cool! :)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters