OUTFIT: IS SHE GONE OR NOT?

9 March 2015

 photo OOTD-SISTERSANDSISTERS03_zpsxzv6h9ba.jpg

Daar is ze weer! Zoals jullie wellicht hebben gemerkt, ben ik enorm afwezig geweest op onze blog. Dat heeft ook wel een aantal reden gehad... Gisteren trok Hazal mij uit mijn studeerkamer om even foto's te schieten, want ik had écht afleiding nodig. Wij maakten even lekker een wandeling en ik koos natuurlijk voor één van de mooie locaties in Amsterdam. Het was prachtig zonnig en iedereen was ook zo intens gelukkig door de zon. Dat maakte mij ook weer blij. 
Om terug te komen over mijn afwezigheid; ik zit even niet lekker in mijn vel. Ik heb het erg druk met mijn studie en ik moet even gewoon prioriteiten stellen. Af en toe zal ik wel op de blog verschijnen, maar reken maar erop dat Hazal vaker te zien is dan ik. Ik verlang nu al naar mijn zomer! 

Liefs,
Cana



ENGLISH: Hey there she is! Well I have a little blog break, but I try to post a blogpost when it's possible :). 



Top: Saint Tropez / Jeans, heels and hat: Primark 
 photo OOTD-SISTERSANDSISTERS01_zpspc6gzwye.jpg  photo OOTD-SISTERSANDSISTERS02_zps84hrclip.jpg

12 comments:

  1. Lovely hat ! Glad to hear you will be back everytime you can :)

    www.thefashionpanda.be
    www.thefashionpanda.be

    ReplyDelete
  2. Hekel veel succes met je projecten :) je ziet er in ieder geval goed uit!

    xo

    ReplyDelete
  3. Komt goed meis, leuk je weer even te zien op het blog!

    Stacey XXX
    www.iwritefashion.com

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie foto's, je ziet er mooi uit! Succes met je studie en hopelijk zit je snel weer kip lekker in je vel :) X

    ReplyDelete
  5. Jammer dat je niet lekker in je vel zit, maar je ziet er op deze foto's wel heel vrolijk uit gelukkig! En mooie outfit ook!

    ReplyDelete
  6. Yay, je bent er weer even! Leuke look! :)

    xx

    ReplyDelete
  7. awesome look : >

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Maar goed ook dat Hazal je even aan je oren naar buiten heeft getrokken met dit heerlijke weer...ook van licht en zonlicht knap je wat op...Prachtige foto's.leuk om et zien!

    ReplyDelete
  9. Erg mooie foto's en outfit, die hoed staat je ook super! Veel succes nog met je studie! x

    ReplyDelete
  10. Mooie en classy outfit :) succes met je studie!

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit! Hopelijk zit je snel weer wat lekkerder in je vel! En succes met je studie! x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters