OUTFIT: SPRING TIME

5 March 2015



 photo OOTD-NIKE-SNEAKERS-VINTAGE06_zpskxhswahm.png

Het zonnetje schijnt, de kou neemt af; het lijkt wel lente! Mij hoor je totaal niet klagen. Ik ben namelijk dol op het zonnetje en ik verruil graag mijn winterjas voor een normale jas. Ideaal om even foto's schieten, bedacht ik zo!

Hoewel ik op de blog weinig te zien ben op sneakers, ben ik écht wel een sneaker girl. Ik loop het liefst de hele dag door op sneakers. Dat maakt mij helaas niet langer, want ik ben maar 1.60 cm. Af en toe ruil ik mijn hakken dan graag om, om de sneakers uit de kast trekken net zoals vandaag. Dat doe ik dan met het shirt dat ik laatst kocht, wat sieraden en natuurlijk een jas om mij warm te houden. Dit weekend wordt het zelfs 14(!) graden in Amsterdam. Ik denk dat ik even gelukkig mag zijn. Het zonnetje laat zich goed zien :-). 

Liefs,
Hazal


ENGLISH: The sun makes me a happy person, enough reasons to shoot some outfit photos!


Jacket: Benetton / Top: Primark / Jeans: H&M / Bag: from Marocco / Jewelry: Ebay, Fashionology and Lana's Sieraden / Black Sneakers: Nike
 photo OOTD-NIKE-SNEAKERS-VINTAGE01_zpsdn1ghwbq.jpg  photo OOTD-NIKE-SNEAKERS-VINTAGE03_zpsq18f5qoi.jpg  photo OOTD-NIKE-SNEAKERS-VINTAGE09_zpsjolymkkv.jpg  photo OOTD-NIKE-SNEAKERS-VINTAGE02_zpsdtwa1r06.jpg  photo OOTD-NIKE-SNEAKERS-VINTAGE04_zpscvdi5qd7.jpg

10 comments:

  1. Oeeh, fijne outfit! En mooie foto's ook! :) Ik zit dit weekend helaas 1,5 dag binnen op ijsbanen :/

    xx

    ReplyDelete
  2. Die jas staat je echt zó leuk! X

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie outfit, je schoenen zijn gaaf joh!! X

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit meid! Haha, dat shirt heb ik vandaag ook aan!♥
    xx
    New post: COSMETIC SURGERY: TO-DO OR TABOO?

    ReplyDelete
  5. Vind je schoenen heel gaaf!

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige jas, dit staat je erg leuk!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie foto's! En gaaf dat roze kleurtje bij je sneakers! x

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie foto's! Je outfit is ook heel gaaf! Ik word ook zo happy van het zonnetje. X

    ReplyDelete
  9. wat een heerlijk uitziende outfit, hij staat je erg leuk!

    ReplyDelete
  10. mooie foto's! ik vind je jas heel mooi ^^

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters