PRIMARK SHOPLOG EN DE PERFECTE SKINNYJEANS!

2 March 2015


 photo DE-PERRFECTE-SKINNYJEANS01_zpsb6ie5cuv.jpg

Yes opnieuw de perfecte zwarte skinny jeans gevonden (kleur komt niet goed overeen op de eerste foto)! Mijn vorige perfecte skinnyjeans was van Primark. Het was een duurdere jeans dan de normale jeans en hij zat onwijs lekker. Helaas is mijn oude jeans niet meer te vinden bij verschillende Primark's. Die andere skinnyjeans van Primark worden altijd een maat groter. Gelukkig vond ik ergens anders wel de perfecte skinnyjeans!


Namelijk bij H&M! Deze jeans is beter bekend als de shaping jeans van H&M. Het is wel iets duurder dan de gemiddelde jeans bij H&M, want je betaalt er €49,99 voor. Maar het is wel elk cent waard! De kleur is niet helemaal zwart, maar heeft een iets grijzer tint inzitten. Ik draag hem het liefst elke dag, maar dat kan helaas niet. Ik twijfelde enorm tussen de maten. Uiteindelijk koos ik voor het kleinst maatje omdat broeken toch nét iets uitlopen. 

Daarnaast bracht ik ook een kort bezoekje aan de Primark. Ik wilde wat nieuwe sportshirtjes kopen. Het eerste shirtje is enorm leuk, want ik ben namelijk een beetje verslaafd aan wifi. Niet passend dat erop staat dat ik van iemand anders houd dan van wifi, want op dit moment houd ik alleen van mijzelf haha. Het tweede shirtje is enorm leuk met een ripped jeans, vooral tijdens een festival. Het lol shirtje vond ik geinig om mee te nemen, gewoon omdat het zwart is en ideaal is om in te sporten. Alle shirts kosten €5,-. De hoed nam ik ook mee. Aangezien mijn andere hoed niet helemaal mijn ding is en deze best leuk is. Ik betaalde hier geloof ik €8 of €9 voor.  Ik zeg zelf, soms is het fijn als je minder dingen koopt, maar wel goed investeert! 

Liefs,
Hazal


ENGLISH: I went to Primark last week and I bought a couple of shirt. Also I found the perfect black jeans at H&M. Now I'm in heaven!

 photo DE-PERRFECTE-SKINNYJEANS_zpsr7aqg4zj.jpg  photo SHOPLOG-PRIMARK-2015_zpscxaytzom.jpg  photo SHOPLOG-PRIMARK-2015-01_zpscq24amg1.jpg  photo SHOPLOG-PRIMARK-2015-04_zpsy8c0kty8.jpg  photo SHOPLOG-PRIMARK-2015-02_zpsd79gukxo.jpg

9 comments:

  1. Leuke aankopen! Het LOL shirt heb ik zaterdag ook gekocht, haha ;)

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fijn is die hé! Ik ben er gelijk mee gaan sporten :D

      Delete
  2. Mooie items! Ik heb het shirt met die tekst over WiFi ook zien hangen in Essen.

    ReplyDelete
  3. oooh dat shirtje met i love you more than wifi is leuk. maar dan moet je wel heeeel veel van iemand houden hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha of juist dragen om vervelende mannen weg te jagen in de sportschool :D

      Delete
  4. Die broek lijkt me heel fijn! De kleur is echt perfect.

    ReplyDelete
  5. Leuke aankopen. Vind vooral de quotes op de t-shirts erg grappig xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    ReplyDelete
  6. Leuk! Ik heb dat witte shirt ook gekocht :)

    xo

    ReplyDelete
  7. Ik wil die broek zó graag! Al mijn zwarte broeken zijn aan vervanging toe, maar steeds als ik in de H&M ben laat ik hem tóch liggen, en heb ik spijt wanneer ik thuis kom.

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters