DIY: ANDY WARHOL FOTOLIJST

8 April 2015



 photo Andy-Warhol-DIY01_zpsr1veisvj.jpg

Ik wil al jaren een grote Andy Warhol lijst in mijn kamer. Omdat een lijst simpelweg gewoon prachtig is! Voordat ik een grote ga aanschaffen, moest ik natuurlijk klein beginnen. Mijn eerste DIY die ik met jullie deel. Je hebt niet veel nodig, dus dit is echt een makkelijk DIY!

Wat heb je nodig?

  • Fotolijst naar keuze 
  • Kaart of uitgeprint quote 


Deze fotolijst kocht ik bij de Action voor €1,79. Echt geen geld! Er zit een leuk plastic kaartje erin waar vier veren op staan. Ik heb er zelfs twee in mijn kamer geplaatst als interieur; een grote en een kleine. Tegenwoordig kom je vooral veel fotolijstjes tegen met een doorzichtige achtergrond. Dat maakt het net even wat mooier dan een normaal fotolijst. Het enige wat ik heb gedaan is het plastic kaartje eruit gehaald en een kaart van Andy Warhol erin geplaatst. Ik kocht het kaartje voor een euro. Maar je kunt het ook zelf uitprinten. Mijn DIY kostte mij in totaal €2,79. Dat is een koopje voor wat ik terug kreeg! Wat vinden jullie van mijn DIY en vinden jullie de quotes van Andy Warhol ook leuk?

Liefs,
Hazal



5 comments:

  1. Die lijstjes van de Action zijn echt heel leuk en je kunt er ontzettend veel verschillende dingen in doen!

    ReplyDelete
  2. Oeh dit ga ik even onthouden, looks fab! x

    ReplyDelete
  3. Het ziet er heel erg leuk uit, handige tip en lekker makkelijk...

    ReplyDelete
  4. Heel erg leuk gedaan!

    ReplyDelete
  5. Super slim! Toevallig vorige week hetzelfde lijstje bij de Action gekocht, leuk hoe je hem hebt gepimpt!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters