OUTFIT: GENOEG KLEDING IN JE KLEDINGKAST

12 April 2015



 photo OUTFIT-KLEDING-UIT-JE-EIGEN-KLEDINGKAST01_zps6ipag3z3.jpg

Soms heb ik weleens het idee: "Wat moet ik aan?!" Dat ik te lang in mijn kledingkast moet kijken voordat ik wat leuks vind. Zo had ik dat afgelopen week. Maar juist de kledingstukken die minder gedragen worden, zijn het leukst!


Dat gold ook voor deze jumpsuit. Jaren geleden gekocht bij H&M, ik denk zelfs vier jaar geleden. In de tijd toen we begonnen met bloggen ongeveer haha. Aangezien je overal prints tegenkomt is het soms wel leuk om prints te dragen. Ik houd normaal gesproken van donkere spijkerbroeken. Die zitten niet alleen lekker maar ze matchen ook overal bij. Maar afgelopen week dacht ik 'dat moet even anders'. Mijn jumpsuit gebruikte ik als broek, deed er een shirt overheen waarop stond 'Me. Hard to find. Hard to forget' en nog mijn oversized blazer. Ready to go! Voortaan wacht ik nog even met shoppen en duik ik gewoon mijn kledingkast in. Wat vind jij?

Blazer: Vintage / Shirt: Zara / Jumpsuit (wore as pants): H&M / Heels: New Look

 photo OUTFIT-KLEDING-UIT-JE-EIGEN-KLEDINGKAST02_zpszmveyr3k.jpg  photo OUTFIT-KLEDING-UIT-JE-EIGEN-KLEDINGKAST03_zpsctlbjlm5.jpg
 photo OUTFIT-KLEDING-UIT-JE-EIGEN-KLEDINGKAST04_zpspswzpsgi.jpg

8 comments:

  1. Superleuke outfit Hazal :), en ik ga ook maar eens wat meer shoppen in m'n eigen kast haha!

    ReplyDelete
  2. Heel leuk gecombineerd. En ik sta ook wel eens voor mijn kledingkast te denken wat ik aan moet. Het is dan juist leuk om iets aan te trekken wat je op een andere manier combineert.

    ReplyDelete
  3. Ik vind de jumpsuit onwijs tof gecombineerd op deze manier, staat je goed!

    ReplyDelete
  4. fine jacket !!

    invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oh wat een toffe look! Staat je super.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  6. Tof gecombineerd! Inderdaad een goed idee om eens helemaal je kledingkast in te duiken en wat verder te kijken dan de 'standaard' combinaties. Moet ik ook eens doen, haha, want ik vind dus altijd dat ik te weinig kleding heb, terwijl ik toch twee kasten vol heb, haha. Oeps!

    ♥♥♥

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters