OUTFIT NO ONE IS PERFECT

2 April 2015

 photo OUTFIT-BLACK-AND-WHITE01_zpsl9bt5aec.jpg

In mijn laatste shoplog liet ik zien dat ik dit shirt onder andere scoorde bij de Zara. Het is een simpel shirt met een stuk tekst erop "No one is perfect". Precies waar ik wel achter sta. Niemand is perfect, wees jezelf en blijf doen wat jij prettig vindt. Natuurlijk was het tijd om een outfit te schieten met mijn shirt. 

Zo gezegd zo gedaan. Het was iets te koud voor alleen het shirt zelf, dus ik deed daar een oversized vintage blouse erover heen. Een goede skinny jeans and I'm ready to go! Hou jij ook van shirt met teksten erop? 


Liefs,
Hazal


 photo OUTFIT-BLACK-AND-WHITE02_zpsyfooro7m.jpg  photo OUTFIT-BLACK-AND-WHITE03_zps3wzrmpcp.jpg

12 comments:

  1. Wat een leuk! Love it :) X

    ReplyDelete
  2. Ik vind die statementshirts erg tof! Super leuk ook dat ze het woordje perfect ook met een omgekeerde E hebben gedrukt! Dat maakt het nog net iets specialer!

    ReplyDelete
  3. so cute style!!= ]

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Heel mooi shirt! Ik heb op de een of andere manier niet dat soort shirts, maar ik hou er wel van! Lekker basic, past overal bij, maar wel met een kleine boodschap! Mooie combi ook weer!

    ReplyDelete
  5. Je schoentjes zijn leuk :)

    xo

    ReplyDelete
  6. AH me loves witte t-shirts met tekstjes! Staat je heel mooi dit :)

    ReplyDelete
  7. wat een leuke outfit en tof shirt. Totally agree.

    ReplyDelete
  8. Ahh super leuk shirt! Daar ben ik het inderdaad ook helemaal mee eens! :)

    ♥♥♥

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters