OUTFIT: ZWART IN DE LENTE

20 April 2015



 photo ZWARTE-OUTFIT-PROMISS-HAKKEN02_zpsyt1fq3y1.jpg

Gisteren zat ik thuis te studeren, ik moet namelijk eerder assessen dan ik had verwacht en dat betekent één ding: deadlines. Competenties uitwerken voor mijn portfolio. Gisteren tikte ik even lekker door en ik moest even afleiding hebben. Als het zonnetje schijnt ben ik tevreden, dus het was tijd om even te genieten van de zon onder het genot van foto's maken. 


Ik trok een oude jumpsuit uit de kast en combineerde het met een shirt. Het idee was dat ik een los broek zou dragen met mijn nieuwe hakken. De jumpsuit is mij eigenlijk te groot geworden. Hij was al wat groter toen ik hem kocht, maar nu zwem ik erin. Ik heb ook daarom mijn jumpsuit vastgesteld met 3 veiligheidsspelden. Niemand die het ziet haha. Slim bedacht! Al vind ik het zelf. Wat vind jij? 

Liefs,
Hazal 



Jumpsuit: H&M / Top: Zara / Hakken: Promiss

 photo ZWARTE-OUTFIT-PROMISS-HAKKEN01_zps1zjf1dzt.jpg  photo ZWARTE-OUTFIT-PROMISS-HAKKEN03_zpsrzxpebdn.jpg  photo ZWARTE-OUTFIT-PROMISS-HAKKEN05_zpsz7sewi6r.jpg
 photo ZWARTE-OUTFIT-PROMISS-HAKKEN04_zpsfswi5nxe.jpg

14 comments:

  1. Ziet er goed uit zeg, en een handige oplossing met de sluitspelden! X

    ReplyDelete
  2. Haha, slim inderdaad! Staat heel goed zo! :D

    ReplyDelete
  3. Leuke combi! Wat een idee met je veiligheidspelden, haha. XO

    ReplyDelete
  4. so cute photos ;-)


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. de schoenen vind ik echt heel erg leukom te zien, jammer genoeg kan ik nooit zo best lopen op zulke schoenen...

    ReplyDelete
  6. Je schoentjes zijn leuk! En all black kan altijd!

    xo

    ReplyDelete
  7. Slim inderdaad om je jumpsuit vast te spelden, haha! Zo kun je hem toch nog dragen :D. Mooie outfit, je hakken zijn zo tof!

    ♥♥♥

    ReplyDelete
  8. Wauw, mooie foto's! Zwart kan altijd haha, maakt niet uit hoe warm het is.

    ReplyDelete
  9. Ik vind je schoenen heel mooi! <3

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters