MINISHOPLOG: ACTION

19 May 2015



 photo SHOPLOG-ACTION-BLOGGERS-2015_zpsmhjoljv0.jpg

Vandaag deel ik met jullie mijn top aankopen van de Action plus een ander aankop. Vorige week viel mijn telefoon met een tik op de grond. Een tik die ervoor zorgde dat mijn telefoonscherm ik tig stukken brak. Gelukkig ben ik verzekerd en kon ik een nieuwe telefoon krijgen (met heel veel geluk!). Van mijn zus was ik verplicht om een hoesje te nemen met een klepje. Eén waarvan je ook je pasjes in kwijt kan. Nou mijn vader van 65e heeft er ook één. Ik vind ze echt verschrikkelijk. Ik ga er wellicht een extra laag glas op doen, zodat ik geen lelijke ding op mijn mooie telefoon heb.


Natuurlijk kan ik nooit bij de Action één ding kopen. Alles is daar zo goedkoop dat ik mijn mandje aardig vol gooi. Zo kocht ik een bluetooth afstandbediening (noem je dat zo?). Voor €2,99. Ideaal als je een groepsfoto maakt en je moet nog op het 'knopje' kunnen drukken. Nu hoef je daar niet meer aan te denken! Ik moet het maar een keer proberen met een selfie stick, zonder dat mijn telefoon zelf af telt om een foto te maken. Ik kocht ook deze klapbare zonnebril voor €0,99. Ik heb een lastig hoofd. Niet alle zonnebrillen staan mij. Echt waar! Deze past goed als ik mijn haar in een staart heb en de zon lekker schijnt. Hij is ook van wat stevig materiaal. Zo heb ik niet het idee dat ik een bril van een euro in mijn handen heb. Als laats kocht ik deze plaktattoo's. Je ziet ze nu ook voorbij komen tijdens festivals, maar het lijkt mij gaaf om ze te gebruiken als ik een kleurtje te pakken heb.

Mijn waterfles komt helaas niet van de Action. Mijn vorige waterfles kocht ik via Ebay maar die viel en brak stuk. Deze fles kocht ik via Aliexpress, ook een Chinese webshop. Wat vind jij van mijn aankopen?


Liefs,
Hazal



 photo SHOPLOG-ACTION-BLOGGERS-2015-01_zpsgdnn5lb3.jpg  photo SHOPLOG-ACTION-BLOGGERS-2015-011_zps2n11ufjp.jpg  photo SHOPLOG-ACTION-BLOGGERS-2015-02_zpsw6ns7imz.jpg  photo SHOPLOG-ACTION-BLOGGERS-2015-03_zps8eevw9pk.jpg

9 comments:

  1. Maar weer eens proof hoe baas de action is ! <3

    love yalll

    xo

    christian

    thisismdfs.com

    ReplyDelete
  2. Die tattoo's ga ik ook even zoeken bij de action! Ik vind het zo lekker festival achtig staan :) Naast mijn eigen tattoo's natuurlijk

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat dacht ik ook! Nu nog een goede festival!

      Delete
  3. Owww, de fles is zo onwijs leuk om te zien....en wat zonde dat de vorige was gevallen, maar dit is een waardige vervanger...de stickers van de action vind ik ook echt heel erg leuk...

    ReplyDelete
  4. Ah die afstandsbediening lijkt me handig. ik vind zo'n hoesje met zo'n flip-of bookcover helemaal niet fijn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ook totaal niet, maar je went er ergens wel aan...

      Delete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters