OUTFIT: 24052015

24 May 2015


 photo OUTFIT-SISTERSANDSISTERS-UGG01_zps0mck5cfp.jpg

Stiekem verstop ik mijn koortslip in deze foto's. Het leven van blogger is niet makkelijk als 'jij' daarin een hoofdrol hebt. Vooral als je een persoonlijke (mode) blog hebt, kan dit moeilijk zijn. Gelukkig heb ik daar genoeg ervaring mee, aangezien ik al meer dan vier jaar blog. Als ik het niet had gezegd, zou het je waarschijnlijk niet zijn opgevallen. 

Onlangs kocht ik het nieuw Vogue shirt. Natuurlijk wilde ik het shirt even uitproberen en wat past daar het beste bij dan een bomberjas en mijn favoriete tas? Ik ben benieuwd of jij het Vogue shirt al hebt en hoe jij hem vindt? Mijn zonnebril uit mijn vorig artikel draag ik ook. 

Liefs,
Hazal


Jacket: C&A / Jeans: H&M / Shirt: Vogue / Bag: Uggs / Shoes: H&M / Sunglasses: Action

5 comments:

  1. Tof gecombineerd met het bomberjack!

    ReplyDelete
  2. Je jasje vind ik echt onwijs leuk.... hij.staat best wel stoer en daar houd ik wel van...

    ReplyDelete
  3. Leuk jasje!! Ik vind het Vogue shirt superleuk, maar ik heb hem zelf nog niet gekocht haha. Waarschijnlijk ben ik één van de weinige modemeisjes die 'm nog niet in de kast heeft liggen!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters