OUTFIT: A SNEAKER GIRL

5 May 2015




 photo OUTFIT-BLOGGERS-SACHA-SNEAKERS01_zpsgwuvaybj.jpg


Stiekem moet ik toegeven; ik ben echt een sneaker dame. Het liefst loop ik een hele dag op sneakers omdat ze simpelweg heel fijn lopen. In tegenstelling tot hakken, houd ik het met sneakers een hele dag wel vol. Zelfs met deze nieuwe sneakers; je hoeft ze echt niet uit te lopen!

Een tijdje geleden was ik bij een event om de nieuwe Sacha sneakers te bekijken. Ik werd daar eigenlijk gelijk verliefd op deze sneakers. Ze zijn roze en ze hebben een heerlijk spijkerstofje. Nadat ze waren besteld, kwamen ze anderhalf week geleden ook binnen en natuurlijk moesten ze even hun shine hebben op mijn blog. Ik combineerde ze ook met een typisch Amsterdams outfitje: sneakers, skinny jeans, sjaal en hup ik kan de hele dag door. Wat vind jij van mijn nieuwe sneakers?

Liefs,
Hazal



Sneakers: Sacha / Coat: Benetton / Bag: Pieces / Scarf: Primark 

 photo OUTFIT-BLOGGERS-SACHA-SNEAKERS03_zpsmrl4zcmo.jpg  photo OUTFIT-BLOGGERS-SACHA-SNEAKERS02_zpshigyqijy.jpg

7 comments:

  1. Die sneakers zijn echt zó leuk! X

    ReplyDelete
  2. Ik was eerder helemaal niet van de sneakers! Maar nu moet ik toegeven dat ze erg fijn zitten. Je hebt leuke sneakers! XO

    ReplyDelete
  3. You look awesome, love the shoes!! :)

    I've just posted my favourite outfits from the Met Gala, would love to know what you think:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    ReplyDelete
  4. Hele fijne look, toffe sneakers! :)

    xx

    ReplyDelete
  5. Erg mooie outfit heb je aan! En ik vind je sneakers erg tof ( ook leuk detail dat het kant van de sokjes er boven uit komt!) x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters