OUTFIT: MY FIRST SUMMER OUTFIT

18 June 2015




 photo COLOURFULREBEL-BLOGGER-OUTFIT04_zpsr0sc1i62.png

Ja, ze leeft! Heel soms moet je dingen even loslaten en dan bedoel ik ook met bloggen. De afgelopen twee weken had ik niet het idee om te bloggen. Dat klinkt heel raar, want ik blog al meer dan vier jaar. Mijn blog is mijn kindje en vorig jaar maakte ik al een keuze om (tijdelijk) te stoppen. Gelukkig heb ik weer mijn draai gevonden en ik heb weer zin om te bloggen! 

Een paar dagen geleden scheen de zon nog lekker volop en wat doe je dan? Met je korte broek lekker genieten in de avond zon!
Het was tijd om foto's te maken. Omdat in de avond het best wat frisser wordt, vind ik het fijn om een trui mee te nemen. Trui over mijn shirt aan en ik creƫrde een avond look! Wat vind jij?

Liefs,
Hazal



Sweater: Colourful Rebel / Shorts: Berska / Heels: Promiss
 photo COLOURFULREBEL-BLOGGER-OUTFIT02_zpstquy0nmy.png  photo COLOURFULREBEL-BLOGGER-OUTFIT03_zps0wrutcb2.png  photo COLOURFULREBEL-BLOGGER-OUTFIT01_zps23gwrwnd.png

9 comments:

  1. so cute!! ;-)

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Gorgeous outfit, you look lovely and it's perfect for summer! :)

    I have a new outfit post on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Dankjewel lieverd! Jouw haar is ook erg mooi <3

      Delete
  4. Leuk outfit, deze spreekt mij wel aan, lekker nonchalant....mooie fotos met die achtergrond, dat past echt superleuk bij elkaar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat dacht ik ook toen ik op zoek ging naar een outfit locatie :)

      X

      Delete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters