OUTFIT TRENCHCOAT AND SNEAKERS

1 June 2015



 photo OUTFIT-BLOGGER-SACHA-SNEAKERS-01_zpsfnx7uoj4.jpg

Wat vliegen de dagen voorbij. Het is alweer maandag én een nieuwe maand. Zodra dit artikel online komt, lig ik stiekem nog even in mijn bed. Ik heb een vrije dag, waar ik mijn uurtjes lekker heb vol gepland. Afgelopen zaterdag vierden wij de verjaardag van Cana. Mijn 'grote' zus is nu 25 geworden. Wauw dat is gewoon een kwart eeuw oud. Dat betekent dat ik ook binnenkort jarig ben. Tussen de taart en het eten was het tijd om even foto's te nemen. De zon scheen lekker door en ik nam mijn nichtje Sara mee. Mijn tweede fotograaf waar ik erg tevreden mee ben. 
Omdat het lekker warm weer was, trok ik alleen mijn trenchcoat aan en een simpele zwarte outfit. Ik ben dol op zwarte outfits en sneakers. Hoe leuk zijn deze sneakers? Nu verlang ik nog meer naar de zomer. Korte broek, strand en sneakers. Die combinatie heb ik nodig! En als je als vrouw een compliment krijgt over je sneakers van een man, dan weet je dat ze door de mannen zijn goed gekeurd. Wat vind jij ervan?

Liefs,
Hazal



Sneakers: Sacha / Top: COS / Trenchcoat: Saint Tropez
 photo OUTFIT-BLOGGER-SACHA-SNEAKERS-04_zps9etntlmg.jpg

 photo OUTFIT-BLOGGER-SACHA-SNEAKERS-02_zpsbaeniktk.jpg  photo OUTFIT-BLOGGER-SACHA-SNEAKERS-07_zpsjbr6caw7.jpg
 photo OUTFIT-BLOGGER-SACHA-SNEAKERS-05_zps2kb8v5bl.jpg

10 comments:

  1. Lekkertje, wat is je haar mooi lang! X

    ReplyDelete
  2. Heel leuke outfit! Wat leuk ook die sneakers met palmboompjes!

    ReplyDelete
  3. Ah die sneakers zijn heel tof! En de foto's zijn ook weer erg geslaagd!

    ReplyDelete
  4. Aghhh, de schoenen zijn zo ontzettend leuk....de outfit staat je erg goed!

    ReplyDelete
  5. Mooie fotos! Fijne jas ook <3

    -X-

    ReplyDelete
  6. Ze look zou ik zo van je willen stelen!!

    xo

    ReplyDelete
  7. Leuke outfit en gefeliciteerd nog met je zus!

    ReplyDelete
  8. Ohh toffe outfit! En wat leuk dat je een compliment kreeg over je sneakers, haha :D

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  9. Mooie outfit! Je sneakers zijn heel tof!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters