SHOPLOG: SALE AANKOPEN

26 June 2015


 photo SHOPLOG-SALE-AANKOPEN-JUNI03_zpsd0d0tymu.jpg

De sale is begonnen en ik moet zeggen, ik vind het heerlijk. Niet het feit dat het onwijs druk is in de stad, maar dat alles een stuk goedkoper is haha. Nu de zomervakantie dichterbij komt, moet ik natuurlijk geen big spender zijn. Maar dat gaat soms iets lastig, gelukkig heb ik mij deels wel in kunnen houden. Ik laat je zien wat ik heb gescoord. 
Ik weet niet of ik de prijzen moet plaatsen, maar mocht je die willen weten, kan je het altijd vragen. Ik kocht twee rosegouden fotolijsten die ik onwijs leuk vind. Ik heb er nu niet echt plaats voor, maar dat wordt even proppen op mijn tafel. Daarnaast kocht ik ook eindelijk witte Converse. Ik heb al jaren zwarte gehad en het was tijd voor witte schoentjes. Hoewel ik geen Adidas sneakers draag, vind ik deze erg mooi.

Voor de rest had ik alvast een kijkje genomen bij de Zara voordat de sale begon. Ik kwam een blauwe Lycocell blouse tegen die ik heel graag wil. Wie niet bekend is met Lycocell, dit is nog fijner dan katoen en zit enorm lekker. Normaal zijn ze wat prijziger dan de rest, dus ik was enorm blij dat ik de laatste blouse heb gescoord! Ook ging ik de stad in met het idee om wat jeans te scoren. Ik heb wat nieuwe spijkerbroeken kunnen inslaan. Bij de Monki kocht ik dit topje. Hij komt niet tot zijn recht op de foto's, maar het is echt een eyecather. Als laatst mijn zwarte lederen tas. Ik ben dol op echte leren tassen. De kwaliteit hiervan is altijd super. Vooral als je ze voor minder dan de helft kan scoren, ben ik blij. Ik ben goed geslaagd tijdens het shoppen! 


Liefs,
Hazal 




Photoframes: Sissy Boy / Sneakers: Converse / Bag: Pieces / Top: Monki / Blouse: Zara

 photo SHOPLOG-SALE-AANKOPEN-JUNI02_zpsqdkjoqan.jpg  photo SHOPLOG-SALE-AANKOPEN-JUNI04_zpsugaeedx9.jpg  photo SHOPLOG-SALE-AANKOPEN-JUNI01_zpst0ceazba.png  photo SHOPLOG-SALE-AANKOPEN-JUNI05_zps3eic6tsh.jpg  photo SHOPLOG-SALE-AANKOPEN-JUNI07_zpsjlzmwcxn.jpg  photo SHOPLOG-SALE-AANKOPEN-JUNI06_zps0baqhdoa.jpg

12 comments:

  1. Leuke aankopen Hazal! Ik vind die blouse van Zara heel mooi :)!

    ReplyDelete
  2. Oooh, die frames zijn zooo leuk! :D

    ReplyDelete
  3. Wauw die tas!! Ben verliefd <3

    X Laura (http://bagsandsushi.com)

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke aankopen! Het fotolijstje en de blouse zijn mijn favorieten :)

    ReplyDelete
  5. Die fotolijstjes <3 <3 <3

    ReplyDelete
  6. wat een leuke aankopen!! Dat fotolijstje is leuk ik dacht eerst dat het een telefoonhoesje was..

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtig lijstje is dat! X

    ReplyDelete
  8. Ah gaaf die fotolijstjes! En witte converse sneakers doen het altijd goed!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke aankopen! Die blouse is mooi!

    ReplyDelete
  10. Ik heb ook zo een foto lijstje!

    xo

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke koopjes allemaal! Vooral dat fotolijstje vind ik echt heel erg mooi! En die converse wil ik ook altijd nog een keer kopen, ze zijn zo tijdloos, prachtig :) Liefs

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters