NEW IN; HET PERFECTE LEREN JASJE

28 July 2015




 photo het-perfecte-lerenjasje02_zpsrvcfbqap.jpg

Na mijn grootste radiostilte BEN IK WEER ONLINE! Ik ben op vakantie gegaan en ik heb durven los te laten. Het laatste zullen jullie wel afvragen waarom ik het niet eerder had verteld. Laat ik het maar eerst daarover hebben. 

Nadat Cana even was gestopt met bloggen moest ik het zelf allemaal op mij nemen. Nou prima dacht ik. "Dat lukt mij wel joh!" Nou niet dus. Naast mijn studie heb ik nog een bijbaan, sport ik ook en houd ik mijn sociale leven bij. Ik voelde me elke keer verplicht om te bloggen; het werd niet meer leuk. Het was niet meer het bloggen wat ik al die jaren met plezier heb gedaan. Toen ben ik maar aan de bel gaan trekken, ik schreef geen drie á vier artikelen in een week maar ik ging over na twee of zelfs één artikel. 

Gelukkig kwam daar mijn vakantie aan, negen dagen weg; mijn rust op zoeken. Ik ging naar Turkije! De zon heeft mij en zeker Cana enorm goed gedaan. Wij hebben de eerste dagen niets gedaan dan in de zon liggen en boeken lezen. De dagen daarna zijn wij de stad in gegaan of een park gaan bezoeken. Tijdens onze laatste dagen hebben wij echt steden bezocht en toeristische uitjes gepland. Wij hebben mooie plekken gezien en wij zijn allebei erg enthousiast om Turks te leren aangezien onze Turks nou niet helemaal goed is (wij zijn zelf overigens Koerdisch en spreken zelf Koerdisch thuis). Turks verstaan kunnen wij wel, maar het praten durven wij nog niet zo haha. Dus dat was de reden van mijn radiostilte.

Over mijn jas gesproken, ik heb al jaren één favoriete leren jas. Die kocht ik jaren geleden vintage en droeg ik met alle plezier. Helaas heeft het zijn beste tijd gehad en moest ik wel over naar een nieuwe jas. Nou dat heeft even geduurd. De Zara een aantal keer bezoeken en Mango ook, maar het was het net niet. Of ik vond het te veel voor een jasje of het viel niet zo mooi. Totdat ik tijdens mijn eigen verjaardag de Zara in kwam en een reeks jassen zag staan. Ik liep er heen en alle maten waren op voorraad. Voor minder dan de helft nam ik dit jasje met mij mee en ik ben er enorm blij mee om! Nu moet de zon weer gaan schijnen zodat mijn jas weer gezien mag worden. Heb jij ook een pronkstuk uit de sale kunnen vissen?

Liefs,
Hazal



JACKET: ZARA 

 photo het-perfecte-lerenjasje01_zpsx91edf1p.jpg

12 comments:

  1. Wat een prachtig jasje! Ik heb ongeveer drie en een half jaar geleden een leren jasje van de Zara gekocht en it's still going strong! Goede aankoop dus, ga je zeker lang plezier van hebben !!

    ReplyDelete
  2. wauw wat een onwijs mooi jasje ! ik heb zelf ook een leren jasje van de zara, de kwaliteit is geweldig !
    en heel goed dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen bloggen moet nooit als een verplichting voelen, het moet leuk blijven!
    xx ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
  3. Wat heerlijk even lekker vakantie enzo! Fijn om te horen dat t jullie zo goed heeft gedaan :D!
    En wat een prachtig jackje! <3

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Wat een mooi jasje Hazal, heel benieuwd hoe de je staat :)!
    Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, heerlijk hè dat tot rust komen!

    ReplyDelete
  5. wowww meis, hij is geweldig en zo tijdsloos, hier heb je een onwijs leuke koop mee gedaan...

    ReplyDelete
  6. Ohh wat een prachtexemplaar! En goed dat je even zo'n pauze hebt kunnen nemen, het moet wel leuk blijven! Fijn dat je weer terug bent en dat de vakantie jou & Cana zo goed heeft gedaan! :)

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters