OUTFIT; ALL BLACK

31 July 2015



 photo OUTFIT-BLOGGER-ALLBLACK_zpskdlia8qe.jpg


Wat doe je als het regent en het later in de avond droog is? Juist, foto's maken. Sinds ik terug ben van vakantie, is het weer ook minder geworden. Enorm jammer, want ik hoopte dat ik lekker mijn vakantie kon doorbrengen op het strand of in het park. Maar dat zit er nu nog niet in, maar in het weekend gaat de zon weer schijnen en dan ben ik blij.

Vandaag (donderdagavond tikte ik dit) ben ik naar het food festival Amsterdam Kookt gegaan met mijn lieve vriendin Esther. Het was super leuk. Ik ben dol op festival en vooral food festivals scoren bij mij goed. Dit weekend ga ik er ook heen. Een plek waar je verschillende gerechten kunt vinden, het maakt mij blij!

Over mijn outfit gesproken; een nieuwe jas betekent ook een nieuwe outfit. Ik vind een leren jas ideaal bij een donkere skinny jeans gecombineerd met een simpele (crop) top. Normaal draag ik nooit een crop top, maar deze nam ik graag mee. Zo heb ik weer een nieuwe outfit. Wat vind jij ervan?

Liefs,
Hazal

Jacket & Jeans: Zara / Top: Primark / Shoes: Cormanoir 

 photo OUTFIT-BLOGGER-ALLBLACK04_zpsvnmboxym.jpg

 photo OUTFIT-BLOGGER-ALLBLACK02_zpsgcistjhg.jpg  photo OUTFIT-BLOGGER-ALLBLACK01_zps91wmc0xj.jpg









8 comments:

  1. Wat een mooie outfit prachtig jackje ook!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Super leuke outfit Hazal! Food festivals lijken mij ook superleuk om heen te gaan! Have fun :).

    ReplyDelete
  3. het nieuwe jasje staat je echt prachtig ! en ik ben ook zo een onwijze fan van foodfestivals !
    xx ish

    ReplyDelete
  4. Mooie look weer babe! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  5. Je jas is zoooo tof!! :D Staat je mooi!

    ♥♥♥

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters