SHOPLOG: EBAY, ZARA, MANGO AND MORE!

12 September 2015


 photo SHOPLOG_EBAY_ZARA_MANGO06_zps5tbufqyx.jpg

Het is tijd voor een shoplog! De laatste tijd heb ik veel besteld op eBay. Een aantal producten heb ik nog steeds niet ontvangen, dus dat duurt nog wel even. Ik laat je ook zien wat ik nog meer heb gekocht naast eBay! 


Als eerst heb ik deze warme sweater gekocht bij Mango. Het was niet het idee om wat bij de Mango te kopen, maar toen ik in plaats van Cana hielp met het vinden van een jurk, kwam ik deze trui tegen. Ik moest hem even passen en voor €9,99 nam ik hem mee. Het shirt ben ik twee keer tegen gekomen in de Zara. Al die keren dacht ik: "Nee, ik heb genoeg shirts"; niet dus. Dat shirt ging ook met mij mee. Ik heb al een shirt met de tekst 'Insert your fries here', nu heb ik er één met burgers. Het is echt niet dat ik altijd burgers eet, totaal niet. Maar een goede burger kan ik lekker waarderen. Dan heb ik het niet over een Macdonalds of Burger King burger, maar over één van de goede burgertenten van Amsterdam. 

Mijn mok is eigenlijk niet een aankoop geweest, maar een cadeau voor mijn verjaardag geweest van mijn sister from another mister. Het is zo'n quote waar je altijd even bij stil kan staan. Vooral op dagen dat je hard aan het werk bent. 

De rest? De rest komt van eBay. Ik was zo enorm op zoek naar een softcase marble hoesje en dat vond ik! Echt een top aankoop is dat geweest. Ik heb opnieuw een nieuwe besteld voordat de mijne zijn tijd wel heeft gehad. Die twee rondjes zijn oorbellen die je in je oor kan klikken. Handig als je even tijdelijk twee nieuwe gaatjes wilt hebben. Vooral omdat ik twijfel of ik een derde gaatje erbij wil. De laatste twee zijn twee enkelbandjes. Helaas wel iets later dan ik had verwacht... Want de zonnige dagen zijn nu echt voorbij :(.

Liefs,
Hazal
 photo SHOPLOG_EBAY_ZARA_MANGO07_zpsu6uxbbv5.jpg  photo SHOPLOG_EBAY_ZARA_MANGO01_zps12x4liqc.jpg
 photo SHOPLOG_EBAY_ZARA_MANGO03_zps3ghhgdrx.jpg  photo SHOPLOG_EBAY_ZARA_MANGO02_zpsfatusprc.jpg  photo SHOPLOG_EBAY_ZARA_MANGO04_zps7uvvcreh.jpg  photo SHOPLOG_EBAY_ZARA_MANGO05_zpsmfg6krvj.jpg

8 comments:

  1. Leuke dingen! Marble hoesjes blijf ik ook heel mooi vinden. Staat ook nog op mijn verlanglijstje:)

    ReplyDelete
  2. Die trui vind ik tof! En wat een grappig t-shirt haha!

    ReplyDelete
  3. Die trui is echt heel erg leuk! Het hoesje is ook heel mooi. Het is allemaal leuk haha.

    ReplyDelete
  4. Oh mi gado, dat marmeren hoesje is echt ge-wel-dig! HEBBEN!

    ReplyDelete
  5. Mooie items! Die tekstjes zijn echt geweldig allemaal :) x

    ReplyDelete
  6. Wat een toffe aankopen heb je gedaan!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters