WINACTIE: EEN PAAR SCHOENEN VAN SACHA!

19 September 2015



 photo SACHA_WINACTIE_zpsyphgbqje.png

Een winactie mag van mij alleen online komen, als ik affiniteit heb met het merk of de producten. Gelukkig geldt dit ook voor deze winactie. Je mag namelijk een paar schoenen uitkiezen bij Sacha. Dat kan zoals hier boven sneakers zijn, maar je kan ook voor enkellaarzen gaan, net zoals ik dat hier heb geschreven. 
Wellicht is het je opgevallen, maar ik ben dol op schoenen van Sacha. Of het nou sneakers zijn of enkellaarzen; ik ben erg te spreken over de kwaliteit van Sacha en dat wil ik ook met jullie delen. 

Mee doen:
Het enige wat jij moet doen is HIER te klikken en alleen je naam op te geven met je e-mailadres. Niet te veel poespas, maar kort en kracht. In de reactie hieronder kan je mij laten weten of je mee hebt gedaan en voor welke schoenen je bent gegaan. Ben je liever een sneaker girl of kies je toch voor hakken? Sacha kiest zelf een winnaar uit en de winactie loopt twee weken. Tot 2 oktober kan je mee doen! 

Liefs,
Hazal



23 comments:

  1. Yesss ik doe mee! Als ik win ga ik zeker voor hakken, sneakers heb ik echt al ontzettend veel haha :) X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk! Ik ben benieuwd welke hakken je hebt gekozen? Ik heb ook heel veel sneakers, maar nooit genoeg haha :)

      Delete
  2. Zo leuk! Ik zei gister nog 'ohh het wordt wel tijd voor nieuwe sneakers', dus fingers crossed :)

    ReplyDelete
  3. Yes ik doe ook mee, en dan zouden het hakken worden!

    ReplyDelete
  4. Gaaf! En damn wat is het lastig kiezen bij Sacha maar ben toch keihard verliefd geworden op deze Dr Martens! https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen/veterlaarzen/dr-martens-1460---paars/3x5003/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die is wel heel leuk! Ik zat er ook over na te denken om Martens te halen :)

      X

      Delete
  5. Hoera, van dit soort winacties word ik heel blij! Ik zou voor zwarte enkellaarsjes gaan zoals bijvoorbeeld die in je blogartikel, zo mooi :)

    ReplyDelete
  6. Leukleuk!! De laatste tijd draag ik eigenlijk veel comfi shoes dus meer sneakers, maar ik moet eens wat vaker hakken dragen haha!

    ReplyDelete
  7. There is just something so appealing about monochrome. Gorgeous sneakers, both of them :)

    XoXo One Stiletto At A Time

    ReplyDelete
  8. Ja ik doe ook mee! Ben echt toe aan een paar nieuwe hakken, dus hoop dat t wat wordt :)

    ReplyDelete
  9. Leuke actie. Ik doe mee! Ik denk dat ik dan toch voor een paar sneakers of enkellaarsjes ga. Kan nu nog niet kiezen tussen die twee, haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha het blijft lastig, als het maar nieuwe schoenen zijn!

      Delete
  10. Ik doe ook graag mee! Ik ben een tijdje geleden verliefd geworden op deze enkellaarsjes: https://www.sacha.be/nl/shop/damesschoenen/enkellaarsjes/classy-pistol-boots-bruin/3x5069/ Als ik dus iets zou mogen kiezen, zou ik voor deze gaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel mooi! Pistols doen het altijd goed :)

      Delete
  11. Oeh hele leuke winactie! Ik heb hard nieuwe laarsjes nodig om de winter te trotseren.

    ReplyDelete
  12. Ik doe mee!! Ben toe aan nieuwe sneakers!
    Er kunnen altijd schoenen bij 😍 s6 iedereen!!

    Groetjes nika nika

    ReplyDelete
  13. Ik doe mee! Het was lastig kiezen maar ga voor de chelsea boots :)

    ReplyDelete
  14. Hee,
    Ik doe mee ! Super leuke winactie, ik zou kiezen voor sneakers.

    X Danila

    ReplyDelete
  15. Hee, ik doe mee ! Ik zou kiezen voor sneakers x

    ReplyDelete
  16. Ik doe mee! en ik denk aan een paar nieuwe sneakers of toch een laars

    ReplyDelete
  17. lovely post!! :) nice blog as always!!
    xx
    THATGIRLKIP

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters