OUTFIT: BLACK ON BLACK

5 November 2015


 photo ZWARTE-OUTFIT-MET-SACHA-LAARZEN_zpsiylvayt4.jpg

Jaaaa dit is een outfit! Het heeft even geduurd, maar ik was een tijdje er tussen uit. Je zult je natuurlijk afvragen wat er allemaal in de tussen tijd is gebeurd? Dat laat ik natuurlijk ook weten. Lees mee.
Vanaf september heb ik een super leuke stage waar ik vier dagen in de week te vinden ben. Ik zit er helemaal op mij plek en dat neemt ook veel tijd in beslag. Daarnaast heb ik één dag ik de week werkcollege en probeer ik nog te werken waar dat kan. Ik probeer mijn balans te vinden door het bloggen niet als verplichting te zien. Ik vind bloggen erg leuk en niet omdat ik verplicht een commercieel belang bij heb. Bloggen is mijn passie en ik wil het alleen doe als ik ergens tevreden over ben.

Over mijn outfit gesproken; soms heb je dagen waar je gewoon heel simpel de deur uit wilt gaan. Een jas, top, jeans en een grote tas. Ik ben dol op alles wat zwart is en een zwarte grote tas komt altijd goed uit! Wat vind jij van een zwarte outfit?

Liefs,
Hazal


Jacket: Zara / Top: Monki / Jeans: Zara / Shoes and Boots: Sacha

 photo ZWARTE-OUTFIT-MET-SACHA-LAARZEN3_zpszg3a5vbq.jpg  photo ZWARTE-OUTFIT-MET-SACHA-LAARZEN2_zpsub6vif9o.jpg  photo ZWARTE-OUTFIT-MET-SACHA-LAARZEN1_zpsbrtvrcqe.jpg


19 comments:

  1. Leuke outfit, lekker stoer. Daar houd ik wel van! En je moet het bloggen inderdaad niet zien als een verplichting, dat maakt het zoveel zwaarder en minder leuk! Goed om te horen dat je helemaal op je plekje zit op je stage!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Je hebt helemaal gelijk. Lekker rustig aan doen is belangrijk, vooral als ik het bloggen niet als verplichting zie :)

      Delete
  2. wanneer komt de uitslag van de winactie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is bekend gemaakt via social media omdat er 1,5 maand niets is geblogged. Sacha heeft een winnaar uitgekozen :).

      Delete
  3. wat ziet de outfit er weer onwijs stoer uit, mooie stadsfoto's bij deze look....like it!

    ReplyDelete
  4. so amazing ; -0)


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wauw, prachtige outfit! Ik vind je laarsjes echt geweldig!

    ReplyDelete
  6. Je ziet er goed uit! Je moet soms bloggen ook even laten, het is nou eenmaal niet je fulltime job.

    xo

    ReplyDelete
  7. My favorite kind of outfit...black on black on black on black !

    a small bit | bloglovin | twitter

    ReplyDelete
  8. Hi

    Gave look, lekker stoer,, Je haarkleur vind ik je goed staan,, jaloers
    Waar is je tas van? Ik ben al zo lang op zoek naar een perfecte shopper, vooral om mijn schoolmap in te doen.

    X Annemieke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mijn tas is van Sacha :-)! Hij is super groot en erg fijn!
      x

      Delete
    2. Thnx voor de reactie! Ik ga eens kijken of de tas er nog is. x

      Delete
  9. Wat een toffe combinatie dat shirtje en jack! Leuke outfit.

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters