OUTFIT: DENIM JAS EN STREEPJES

23 November 2015


 photo OUTFIT-DENIM-EN-STREEPJES_zpstze0n4zo.jpg


Het is weer tijd voor een nieuwe outfit! Nu ik deze outfit in elkaar aan het zetten ben, valt één ding mij op: ik heb een streepjes verslaving. Of beter gezegd ik draag ze ook vaak. Vorig weekend betrapte ik mijzelf op dat ik een nieuwe trui kocht bij de Zara. Ook weer streepjes, maar ik maakte mijzelf even wijs dat ik geen rode had dus die moest mee. Een typische vrouwen ding. 

Ik denk dat ik binnenkort even een shoplog laat zien wat ik allemaal heb gekocht de afgelopen tijd. Niet dat ik helemaal los ga, maar een maar leuke aankopen die gedeeld moeten worden. Nu ik 32 uur stage loop, heb ik weinig tijd om te shoppen haha. Gelukkig is het niet erg want het werk dat ik doe is erg leuk! Daarom staat het bloggen even op een laag pitje voor mij. Niet alleen vanwege stage, maar het wordt nu ook sneller donker en als iemand houdt van fotograferen met licht, ben ik het wel! Alleen het weer wil niet altijd meewerken en als dat wel zo is, dan is het tijd om outfit foto's te schieten. Zo nu!

Ik kreeg ook deze leuke jas iets meer dan een week geleden opgestuurd en ik vind hem erg leuk. Ik wil graag een zwarte spijkerjas met wol, alleen dat lijkt zo onmogelijk... Gelukkig heb ik deze van Cross Jeans dus dat komt ook in buurt. 


Liefs,
Hazal



Jacket: Cross Jeans / Top & Jeans: Zara / Shoes: Vagabond

 photo OUTFIT-DENIM-EN-STREEPJES02_zpsh4sgfyzy.jpg  photo OUTFIT-DENIM-EN-STREEPJES03_zpsoyee1jq2.jpg

4 comments:

  1. Ik merk ook dat ik een streepjes verslaving heb, haha! Leuke outfit XO

    ReplyDelete
  2. Streepjes zijn zo leuk! Het staat je ook goed!

    ReplyDelete
  3. Streepjes zijn gewoon hartstikke leuk om te zien, ik ben er ook gek op...

    ReplyDelete
  4. Mooie look! Leuk dat jackje!

    Liefs Annora / 1310bynora.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters