OUTFIT: I'M BACK IN GLITTERS

15 November 2015



'  photo OUTFIT-MET-GLITTERS01_zps6s46lchm.jpg

Vandaag heb ik een zwarte jurkje aan met mijn lievelings blazer. Ik krijg er super veel complimenten er over. Ik draag hem niet zo vaak omdat ik wil dat hij lang mee gaat. Ik was er tijdelijk uit, omdat ik het erg druk had met mijn studie. Ik heb nu mijn diploma behaald yeaaah!
Ik ga het bloggen rustig weer oppakken, Maar ik weet niet hoe en wat precies, maar ik ben weer terug! Ik zal in de loop van de tijd rustig opnieuw terug zijn. Ik heb weer zin om te bloggen en leuke blogs te lezen. Fijne zondag allemaal!

Liefs,
C

Jacket: Vintage / Dress: Bershka / Shoes: Sacha

 photo OUTFIT-MET-GLITTERS02_zpseihhabe2.jpg  photo OUTFIT-MET-GLITTERS03_zps24jxzorc.jpg



6 comments:

  1. so cute look ; -))


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Wat een prachtig jasje!

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd met het behalen van je diploma !

    Groetjes Annemieke

    ReplyDelete
  4. gefeliciteerd met het behalen van je diploma, en wauwwww... je blazer is echt supermooi...

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd met je diploma!!! Super goed :D En wat een tof jasje! Hij staat je fantastisch :)

    - Saskia

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd met je Diploma! En je rocked die blazer echt :)

    xo

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters